hej . jag har tänkt att ha en hopptävling. alla är välkommna att anmäla sig, dock finns begränsade platser. först till kvarn gäller.  tävlingen kommer att hållas den 18/07 2014. sista anmälningsdagen är den 11/07 2014. 

info

det kommer att vara 3 olika "grenar" , vi har stil/bedömmnings hoppning, sommarhoppet och maskeradhoppning. 
   Stil/bedömmningshoppning: man bedöms efter vägval, kontroll, hur bra man ser ut tillsamans med hästen ect. Självklart är det bra att komma runt felfritt men det är bedömningen som är det viktiga.
   Sommarhoppet : sommarhoppet är en "speciell gren" man ska få den sommriga känslan och deltagarna får poäng efter hur bra man lyckats med den uppgiften.
Maskeradhoppning : alla vet att det är kul att klä ut sig. Här är målet att klara sig felfritt med en speciell outfitt. Man får här poäng över hur kreativ, hur den passar ihop ect. 
Inom de här "grenarna" så kommer det finnas klasser. dessa klasser kommer delas upp i grupper efter nivå.
  • klasserna är :
  • Ponny
  • Arab
  • Starthäst
  • normal häst
  • Friser
  • Tinker
  • Andalusier
Det kan hända vid få anmälnigar att vissa klasser slås i hopp. man går efter hästens storlek, ryttarens level och kanske hästens level.
Alla deltagare får ett diplom. top 3 i varje klass får rosett.
finns även bonus priser att vinna.
Vid frågor skriv gärna en komentar.
Anmäl er också här via en komentar :) eller via mail : [email protected]
 

5 kommentarer

Emma snowstorm

18 Jun 2014 23:41

Hej, jag vill gärna vara med! Breva mig så jag kan få mer info. & så att jag inte glömmer det :D

Svar: Hej. Emma. Vad kul att du vill vara med. Just nu är det bara en anmäld, med dig blir det två. Vilka grenar och klass vill du vara med i?.Skriv gärna ett mail till [email protected] med frågor.
Mvh Lucy
lucy seadugter

Andrea Skyforest

19 Jun 2014 23:10

Jag är jättegärna med! Jag tävlar med normalhäst i alla grenarna. :D

Svar: Vilken level är du`? måste veta det för att kunna dela in i grupper. Du är nu anmäld :D
lucy seadugter

Klara

21 Jun 2014 13:46

Hej, Lucy! Jag har en fråga: hur vinner man rosetten/rosetterna?
Mvh: Klaris

Svar: man kommer i top 3 i grupperna. :D
lucy seadugter

Klara

25 Jun 2014 03:43

Men hur får man själva rosetten så att man ser den?

Svar: jag ger den till vinnarna. via mail.
lucy seadugter

Alina Moonland

13 Aug 2014 15:22

Åh vad kul!
Kolla gärna in vår blogg, betyder så mycket i sådana fall<3

Kommentera

Publiceras ej