Hej. Ville bara skriva ett litet snabbt inlägg. Då jag red i går, dressyr på en stooor häst. Tror han är minst 1.70 i mankhöjd. Han kallas för höghuset ;). Fick sedan se att jag har fått ett blåmärke på vänster knä. Kände det när jag satt i sadeln men fockuserade på ridningen. Nu när jag vaknade i morse så var det ordentligt rött och lika stort som en gollfboll. Det är otroligt stort. Förstår inte vad det var som skavde, något måste det ha varit.
   Ni vet när man ändrar stiglädrerna och inte får upp spännet hela vägen upp så kan man ibland känna det, eller är det bara jag?
 
  I alla fall så överlever jag nog. Det är snart sportlov. Vad ska ni göra på sportlovet och har ni mycket läxor/ prov i skolan. Hur ofta hinner ni med att spela sso?
mitt knä med det stora blåmärket
 

Kommentera

Publiceras ej