Detta är en halvstor debbatt just nu. Vissa vill inte ha detta mendans andra vill. Själv är jag en utav de spelare som väldigt gjärna skulle vilja ha den här funktionen till spelet.
  Jag har tänkt mig att funktionen är som en knapp. Du kan sätta på och av. Själva ideén med denna är att man ska kunna dölja spelare för att kunna göra uppdrag, ta bilder eller för någon annan anledning.
 Då kommer nästa problem, Hur ska det funka i praktiken, ska man kunna se vänner, klubben eller inte? Kommer andra kunna se dig eller inte?
 Jag har tänkt mig att det är upp till var och en. För mig med klubben så spelar fdet i nu läget inte så stor roll då jag är ensam i min klubb, men det är lite beroende på vad man vill. Om man ska ha ett event med klubben så kan det vara surt om folk är ivägen men man vill kunna se alla i klubben. Om det då fanns under inställningar tre alternativ, vänner endast, klubb endast eller alla. Dock går det att utveckla så man kan se både klubb och vänner.
 På den andra frågan så har jag hört att folk hävdar att om detta kommer till spelet så kommer det sluta med att många använder detta för att sendan de som vill se andra inte kommer kunna se någon alls. Det jag tror är en lösning på det är att du inte kan se andra men de kan se dig, dock kan de inte bjuda in dig till grupp och liknande.
Detta är lite av mina tankar på detta. Jag vill gärna ha det då jag vill kunna se den jag får uppdragen från ovh inte behöva känna mig stressad men också för att vissa områden ska du vara först i och då om det är mycket folk kan det förstöra stämningen. Detta är dock bara mina åsikter och jag vill gjärna höra era. Vad tycker ni om detta ämne, låt mig veta i kommentarerna!:D
 

Kommentera

Publiceras ej