VId detta laget så borde de flesta ha sätt bilden på det nya hemstallet, eller sneakpeaken som vi fick i går.
Jag tycker det ser jättefint ut!
JAg älskar verkligen denna bild,den är så fin. Jag gillar också att det ser ljust ut och att det finns en dörr. det ser ut som en riktig box, eller ja mer boxliknande en det vi har nu. Också detaljerna med hönät,krubba och vattenhink är jättefina. Jag gillar också hästskon på dörren. Det ska bli kul att se hur detta utvecklas.
  Det finns självklart många frågor kring detta och bland annat hur många hästar kommer vi kunna ha där och hur kommer resten se ut, jag har ingen aning. Det ska också bli intresant hur vi kan göra den mer personlig vilket har lovats. Många frågar om det kommer komma täcken till hästarna nu när vi har en täckeshållare med på bilden men det vet vi inte vi får vänta och se.Dock är jag sjukt taggad på detta. Dock ska det komma i slutet av 2016. Det blir ialla fall i år! :D
Vad tycker ni om detta och vad tror ni kommer hända?
 

Kommentera

Publiceras ej