I dag så är det uppdatering. Jag han spela lite tidigare i morse. Vad tror ni kommer i dag? Jag tror inte på hemstallen, det känns för tidigt. Jag tippar på att hemstallen kommer nästa vecka. Jag tror att det är en lite mindre uppdatering. Dock hoppas jag på en till bild av det nya området som de flesta tror är Jorvik City. Jag vet inte riktigt vad jag tror. Jag har haft en känsla, som var ganska stark i början men nu är den inte lika stark, dock är jag fortförande tveksam mot JC. Personligen så får jag inte helt en storstad. Om jag ska föreställa mig Jorvik City i storlek så tänker jag mig att arean 'är ungefär samma som sydhoven. Anledningen är att JC ska vara lite mer "huvudstad" eller stad medans silverglade,Hill Crest och de andra bosättningarna är mer byar. Därför så borde JC vara stort. Dessutom så känns det som att det är lite för tidigt. Jorvik City borde innehålla många spännande platser, som museum, unviversitet och liknande. Därför är jag lite mer avvaktande med det nya området. Dock har jag inge jättebra idé över vad det kan vara istället.
 Jag kommer nog skriva lite mer blandat, lite sso,howrse och minecraft.
 

Kommentera

Publiceras ej