Då pokemon go har tagit världen med en storm, då till och med jag har börjat spela fast jag sa att jag inte skulle.(jag äger inte kontot eller mobilen, men får dock spela åt denna person :D). Det är ganska kul spel. Jag bryr mig inte så mycket om gymmen, finns inga i området där jag bor. Dock finns det ett pokestop och det är jag glad över. När jag gick dit i går kväll så fick jag ett ägg som behöver gå 10 km för. Detta betyder att det är ovanligare pokemons. vilket också är lågiskt. Själv spelar jag pokemon heart and gold och pokemon platinium. Det finns vissa pokemons man måste älska(enligt mig ;D) och vissa som inte är lika roliga, jag menar seriöst magickarp är mer eller mindre väderlös kan ju bara splash som inte gör något...
  I alla fall så har jag nog några favoriter. Jag menar alla älskar pikachu men hur söt är inte pichu? Lite besviken över att pichu inte finns i pokemon go ännu. Jag hoppas verkligen pichu får komma till spelet. Ponyata/Rapidash är nog alla hästälskares favorit och för mig ett måste att ha i mitt team. Eevee är för söt för att inte älska.
 Vem är din favorit pokemon och varför? Vem är coolast? vem är sötast?
 

Kommentera

Publiceras ej