Hej.
Ridcenter är ganska viktig del av Howrse. Du har ditt egna, och behöver använda ridcenter för att kunna ta hand om dina hästar. Det är lite intressant att titta på olika ridcenter och vad vi spelare tittar efter när vi väljer ett ridcenter.

 
Det jag brukar titta på är pris,och vad som erbjuds. Jag vill att ridcentret ska erbjuda morötter,foder och havre. Helst ströp också. Om det finns utrustning så är det ett plus, i alla fall på mina yngre hästar. Jag vill också att det inte ska vara för dyrt. Jag brukar köra på 10 dagar åt gången. Jag brukar ta billiga center. Oftast de som kostar 500eq för 10 dagar. Dock är det vissa som jag inte tar då jag har tyckt att det inte har vad jag vill ha. Jag hittade ett jättebra ridcenter till en utav mina ston, och det var billigt för 60 dagar så jag slog till.

Hur gör ni när ni väljer center?
Vipsenasia på howrse

Kommentera

Publiceras ej